tisdag 4 juni 2013

Traveling Grace och sällskapssjuka katter


Nu börjar saker komma i ordning. Jag och Grace drog en repa tillbaka till det gamla hemmet för att fixa lite,  men det gick ganska fort.
Inte tillräckligt fort tyckte katterna som satt som häftplåster när jag kom tillbaka och har följt mig som små svansar sen dess. Tydligen hade de gått runt och letat efter mig, hävdar min hyresvärd. I natt blir det trångt i sängen för jag misstänker att jag får sällskap av båda pälsbollarna...

På vägen blev jag klar med en ärm på Grace och kunde påbörja nästa. Men jag är lite sugen på en okynnesstickning.... Bara sådär, något roligt, onyttigt, bara för att- men jag vet inte vad. Det dyker väl upp. (Jag kanske borde gå och klämma lite på garnerna i lådorna.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar