torsdag 27 juni 2013

Teaser, tassel och tacky-toalett


Jag har en teaser åt er... Hittade en teknik, eller en sorts maska för ett tag sen som jag blev lite förtjust i och blev sugen på att göra nåt mönster av. Nu, till slut har jag kommit så långt att jag har gjort en provlapp i ett helt annat garn och testat lite. Så ni får se lite, lite av något ganska omredigerat som absolut inte ser ut som det kommer att göra i slutändan.

Svängde förbi en vända i hufvudstaden idag och hann titta på lite sevärdheter innan jag drog tillbaka till Uppsala igen. Sevärdheterna denna gång var en GIGANTISK gardintofs (eller tassel, som det heter sen Montazami dök upp i rutan) som måste ha varit två meter eller nåt.

Och världens kitchigaste toa. Fejk-ormskinn i handfatet alltså, slå det om ni kan. Inte ens porslinspantrar kommer ikapp det här på kitch-skalan.  Och samma sak på toaletten, men den tänker jag inte posta en bild på, eftersom jag tänkte att vi skulle hålla toaletthumorn borta från den här bloggen...
Sådär ja. Då kan man kryssa av "sett sevärdheter" från sommar- "att göra"-listan.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar