onsdag 19 juni 2013

Sockor och hönsnät


Mitt ben är så vitt att det fadar ut i resten av bakgrunden. Jag måste sola.
 Idag har jag gått loss med avbitningstång, stripes (kattstrypare), hönsnät och ståltråd för att hindra alla rymningsbenägna katter- och för att kunna ha balkongdörren öppen utan att jag får ett nervsammanbrott. Tidigare var bara halva balkongen innätad i någon sorts naiv tro på att de inte skulle vilja sitta på räcket. Korkade jag, såklart att Amelia skulle vilja(det är dessutom olagligt- ska man ha djur på balkongen ska det vara nät hela vägen upp!). Nu är det fixat och alla är glada.
Det är finare i verkligheten. Jag lovar!

Sockorna går framåt. Bara för att jag höll en lång utläggning om hälar så var det här en helt ny och spännande häl. Just det- spännande! Som satt som en smäck på foten och blev riktigt snygg. Jag kanske får ta och omvärdera det där med hälarna...
Sitter snyggare om man inte vrider foten ur led för att kunna ta en bild på den.
Tacka vet jag dagsljus för övrigt- allt går att göra en bra bild av i utomhus-lätt-mulet-belysning. Till och med världens mest kameraskygga mönster.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar