tisdag 28 maj 2013

Fynd från förr och fynd från nu


Jag hittar massor med fynd från diverse tidsepoker i mitt liv när jag packar. Saker jag har gjort som känns mer eller mindre relevanta just nu men som då var väldigt roliga eller tråkiga eller nåt annat att göra.
Hittade mina instickade rislampor igen och monterade ihop dem. Eller hittade och hittade, de har ju hängt framme hela tiden, jag har väl bara inte tänkt på dem så mycket. Tyckte att de såg ut lite som blåsfiskar när man tryckte ihop dem och "skinnet" blev alldeles stort. Chuji tyckte att de såg ut som frukter.

Jag har också hittat ny garnporr i form av ett företag vid namn GnomeAcres. Varför varför varför är det så dyrt att köpa garn från USA? Ack, detta dilemma. De har ett garn som heter Zombie Kissies! Ja, jag är lättköpt, jag kan leva med det bara jag får det där fina garnet, eller ännu hellre Deceptions....  yumyum, come to mama...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar