söndag 20 januari 2013

Snart


Snart är den felande ärmen klar, och då får jag börja sy ihop och SEN får jag börja sy i knappar vilket är typ det roligaste på hela kofteriet. Jag har iofs fuskat lite och grävt i knappburken och typ bestämt man bara nästan. Det finns ju fortfarande tid att ändra sig.

Array går framåt mellan koft-varven, den är lite drygt halvklar nu om jag inte bestämmer mig för att göra den bredare. Men det gör jag nog inte för då måste jag trassla med färgbad på det röda garnet och det verkar besvärligt. Jag tror att det blir bra som det blir.

Tre bra saker just nu (ingen rangordning, men gärna tillsammans):
Lapsang
Utforskande av ny musik
Blodapelsiner (jag kommer att dö av blodapelsin-förgiftning för jag äter så många. Kan man det?)
Raggsockor (det första jag tar på mig på morgonen och det sista jag tar av mig på kvällen)

Jag såg en kille som knatade runt i kilt i fredags föresten. Det såg sjukt kallt ut. Han kanske inte skulle så långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar