tisdag 22 januari 2013

Moi


Det här blir ett lite annorlunda inlägg...

Såhär är det: min praktik på Nordiska museét tar slut sista januari och då behöver jag något annat att göra. Gärna ett jobb, men även en praktikplats är av intresse.
Det skulle kunna vara lite allt möjligt, ett måste är dock att det ligger i Stockholm då jag inte är så flyttbar just nu.  
Vill man veta mer om mig, eller vet någon som kanske vill får man gärna höra av sig så får man CV och lite mer info. Men jag kan avslöja att det finns både utbildning, arbetslivserfarenhet och referenser. Undrar man något är det självklart bara att fråga.
knitting.ozelote@gmail.com
Märk gärna mailet angående arbete eller praktik eller nåt sånt så att jag inte slänger det av misstag.

Nu tillbaka till garn-infernot.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar