onsdag 12 december 2012

Rosa-svart Xknit

Det är inte blod på tummen och pekfingret, det är nagelacksrester...

Och den är färdig... Den här färgkombinationen gifte sig bra. 


Jag brukar fotografera mindre saker mot en vit stol för att få en bra yta och ett bra avstånd till ljuset från fönstret, men när jag vände mig om för att kunna fotografera paketet jag hade slagit in så var det någon annan som använde den stolen...
Wiskey är lite understimulerad (grinig) just nu eftersom det så mycket snö ute och han har svårt att ta sig runt. Det är för kallt för långa promenader och dessutom sjunker han ner nästan helt över mankhöjden... Men är man katt så kan man ju alltid ta ut det genom att irritera någon annan.
Jag tog en bild mot fönsterbrädan istället...


Oooooochh... om det finns nån som inte har sjukt mycket att göra nu så la Knitty.com just upp nya mönster. Jupp, helt sant. Jag älskar att de har jubileum och överöser oss med massor med inspiration. Så- sjash iväg dit. 



1 kommentar: