måndag 22 oktober 2012

Världens sötaste terrorister

Nu har jag stickat på tåg igen. Den här gången var det lite ont om plats så jag hamnade till slut i trappan med några andra uppgivna själar. Jag skulle ha stickat på vägen hem också var planen, men jag glömde hela min älskade stickpåse i Dalarna, med stickning 1, 2 och reservplanen. Kantarellerna vi plockade i skogen fick jag iallafall med mig. Alltid nåt.
Joråsåatteee... jag hade ju planer för de där torgvantarna. Typ: ska fotas och läggas upp tillsammans med mönster-planer. Så kan det gå.

Jag har iallafall träffat världens sötaste terrorister i helgen. Det här är skälet till att jag aldrig ska ha kattungar igen. De är sjuuukt söta och man vill nästan bara stänga in dem i en låda dem för de är så jobbiga. Inget får vara ifred, alls ska bitas i, klättras på eller jagas. Underbara små kräk är vad de är. Söta när de sover. Vuxna katter- åh vad jag älskar er!

Bengt-Bertil och Torsten



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar