måndag 10 september 2012

Buss-stickning- shaky not sterd

 Stickandet i sig var inga problem då en av E4:s finare poänger är att den är hyfsat rak och inte så farligt bucklig så att man slipper åksjuka. ( iallafall jag, killen som satt innanför mig på vägen ner såg ganska blek ut och jag var lite rädd ett tag att han skulle behöva göra en akutrusning.) Plåtandet av sagda stickning var lite knepigare och det här är det bästa jag kunde komma med. Nåja.
Mobilkameran verkar av nån anledning ha tyckt att det är lättare att fokusera på min kjol än på stickningen, så den är väldigt skarp på alla bilder...
Jag lovar dyrt och hederligt mönster på dem här- mest för att att jag har kommit på ett så bra namn på dem. De ska få heta "Seasick yet?", med tanke på garnet, och att jag inte brydde mig om att räkna varv på flätmönstret så att det blir lite lätt ojämnt och kanske obehagligt för den lagt åt OCD-hållet, eller bara på en gungande buss...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar