söndag 17 juni 2012

Stan och hans nya organ

Jag vet att jag har varit tyst ett tag, men det har varit av en bra anledning. Anledningen heter Stan, och jag vill att ni hälsar på varandra, för ni kommer att träffa varandra mer i framtiden då jag planerar att använda honom som modell ( Ja, han har ett körsbär i ögonhålan. Nej, jag tänker inte berätta varför).

Han bor inte hos mig, utan hos Kujaku som fyllde jämt i helgen och fick Stan som present. Dock tyckte M och jag att Stan saknade något så det jag har ägnat mig åt på sistone är att sticka organ till Stan. Och ni ska få mönstren. Alldeles gratis.


Jag lägger ut det första i morgon och sen kommer det ett nytt varje dag till jag inte har gjort några fler. Jag har inte gjort alla inre organ, men  de flesta, de är inte helt anatomiskt korrekta men nästan och vi ser ju alla olika ut eller hur? Mönstren är på svenska, men om man väldigt gärna vill kan jag översätta till engelska, fast jag vet att det finns en del sånt här på engelska redan.

Så, den som väntar på nåt gott.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar