fredag 23 mars 2012

Jag är tillbaka, kan andas igen och inlägg nr 100!

Ibland blir det allt på en gång.

Jag har ju varit sjukt nyfiken på vem som blev besökare nr 5000, men ingen har hört av sig, så tills vidare får ugglorna befinna sig i mitt hem, fast de börjar rycka i fjädrarna av allt vårväder på de små liven.
Trots min sjuka nyfikenhet fick jag tillämpa på gränsen till omänsklig uthållighet och tålamod (jag borde få en medalj allra minst) då min inte så kära internetleverantör drabbades av vårförkylning á la grande och har hållt mig på halster i fem svåra dagar. Det är ett under att det inte är klösmärken på mina väggar...

Men men, jag har fått en del stickat, och en hel del broderat.

Till på köpet så blev det här inlägg nr 100! Och om inte det är värt en hög hatt så vet jag inte vad som är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar