söndag 5 februari 2012

Ugglor, den tappade lusten och 3000 besökare!

Åååååååhhhhhh jag vill ha ett roligt projekt..... Eller, det har jag, två stycken(om man lite snyggt ignorerar alla mina UFO-lådor), men jag är nog lite less på dem, båda är på mitt-i stadiet och ganska stora och jag är lite rastlös men fast besluten att inte börja med nåt annat innan det ena är klart eftersom det är ett sånt där som vore bra om det blev klart så fort som möjligt. Bleh...

Och jag har passerat 3000 besök! Det är värt lite ugglor på en bädd av katt. Tack, fina läsare, sen jag installerade en räknare har jag insett att det faktiskt är någon som läser detta. Det var en väldigt intressant insikt kan jag tala om... Ni får gärna skriva nåt i gästboken och säga hej, det vore kul att se vilka ni är.... Och åsikter och önskningar mottages såklart.

Och en extra eloge till alla som trotsade kylan och var ute och protesterade mot ACTA i helgen. Jag blir rädd av det som diskutteras, jag blir rädd av att folk ens kan föreslå att något sådant ska tillåtas. Om du nu tror att jag pratar om tandkräm, så är det dags att läsa på lite. Det är inte svårt, men det är viktigt.

Ta ta for now, sweet pies

1 kommentar:

  1. Alltid inspirerande att läsa om dina kreativa resor och se alla alster!

    SvaraRadera