fredag 6 januari 2012

Spår av det julpyssel som flytt


Jag vill bara säga att jag har julpysslat. Inte för att jag hängde fram det, men jag kan lite smånöjt konstatera när jag nu packar ihop alla samlade julsaker (3) att jag kommer att ha glömt att jag gjorde nåt alls till nästa år och bli skitglad över att jag var så förutseende. Smarta jag.

Annars tycker jag mest att folk ska stödja Stockholms Katthem med en slant, eftersom de just nu håller på att ge hem till drygt 40 (!) katter som hittades i ett hus av polisen. Det tar mycket resurser att ta hand om så många katter och ge dem all vård de behöver, och även små bidrag kan göra stor skillnad. Eller till och med öppna hem och hjärta för en kisse.
http://stockholmskatthemibilder.blogspot.com/2012/01/41-katter-pa-vag-mot-ett-battre-liv.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar