tisdag 17 januari 2012

Lost mittens found home- and Spiders

Det blev en liten kvällskommentar också. Eller två.

Jag fick alldeles nyss veta att mina fina tentakelvantar fanns kvar i Dalarna och inte alls är borttappade och ensamma i stora vida världen. Det är Win eftersom de är hemstickade och hyfsat nya och snygga och jag är lite kär i dem och inte har hunnit sticka ersättningsvantar än. Tack Dalarna, och tack mig för att jag bara är glömsk och inte slarvig.

Och jag fick en länk av Ferret. Om typ världens coolaste grej sen skivat bröd. Men folk som är rädda för spindlar ska inte kolla, fast alla borde egentligen för det här är riktigt häftigt. Nämnde jag att jag fyllde år om typ ett år? Jag vill ha sånt här tyg då.... http://news.bbc.co.uk/today/hi/today/newsid_9674000/9674949.stm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar